In de providerboog

Help je medewerker én het hele gezin

Medewerkers met geldzorgen nemen de zorgen ook mee de werkvloer op. Als werkgever wil je er alles aan doen om dat te voorkomen. Wij helpen medewerkers bij het voorkomen en oplossen van financiële problemen.

Echt impact maken

Wij helpen bedrijven hun medewerkers helpen

Wij zijn er voor iedere werkende die in welke levensfase dan ook moeite heeft of dreigt te krijgen om financieel het hoofd boven water te houden. We helpen deze mensen via de werkgever. Het liefst al in een vroeg stadium, om erger te kunnen voorkomen. Want uit ervaring weten we dat dreigende betalingsproblemen zó kunnen omslaan in concrete schulden. Dat is niet alleen vervelend voor de persoon met schulden; het heeft effect op het hele gezin. Je kunt dus écht impact maken door je medewerkers onze diensten aan te bieden.

Alle werkgevers zijn welkom bij ons, maar we zien dat vooral (middel)grote bedrijven met 250+ medewerkers ons goed weten te vinden. Dat past ook wel een beetje bij onze diensten. Zo is het aanbieden van een Financiële Helpdesk interessesanter als er meer medewerkers zijn die er gebruik van kunnen maken. Dat neemt natuurlijk niet weg dat we ook voor je klaarstaan als je onze hulp voor één medewerkers in wil schakelen.

Heb je zelf (geld)zorgen?

Wat je als medewerker kan
doen

Maak jij je zelf wel eens zorgen om geld? Wellicht heb je iets aan onze tips. Of kan je werkgever iets voor je betekenen. Wij helpen werkende mensen en hun gezinnen bij (beginnende) financiële problemen. Dat doen we altijd via het bedrijf. Op onze speciale pagina voor medewerkers vind je hier meer over.

Uit de schulden

Dit kunnen we voor je doen

Signaleren kun je leren

Zo help je een medewerker met geldzorgen

Vraagt een medewerker (geregeld) om een voorschot van het salaris? Is hij of zij vaker ziek? En worden betaalde uitjes of de wekelijkse borrel altijd afgeslagen? Dit kan allemaal duiden op geldzorgen. Er zijn op de werkvloer verschillende signalen die hier op wijzen. Een loonbeslag is een hele duidelijke, maar er zijn ook subtielere.

In een speciale training voor leidinggevenden en HR professionals laten we zien hoe je de signalen herkent en hoe je ze aan kan grijpen om het gesprek aan te gaan.

Partner voor alle branches

Dit zeggen andere bedrijven

We werken voor alle denkbare branches. In sommige branches hebben we extra veel klanten. Zo werken we voor veel grote schoonmaakbedrijven, veel ziekenhuizen, de hotelbranche en verschillende retailers, horeca-, zorg-, vervoersbedrijven.

Uit het Kenniscentrum

Recente berichten

Het naderende vakantiegeld, Week van het geld, Prinsjesdag: door het jaar heen vertellen we je hier wat dit voor je medewerkers kan betekenen. Maar ook actualiteiten die van belang kunnen zijn, vind je hier terug. Laat onze tips, infographics en blogs je helpen het gesprek met medewerkers op gang te brengen.

Neem contact met ons op

Gegevens contactpersoon:

Gegevens medewerker:

Extra informatie:

Kunnen we helpen?